tatalogram

Sharon PlayStore
Feb 19, 2023

O tatalogram

نسخه غیررسمی و بدون فیلتر مسنجر پرطرفدار تلگرام برای دستگاه های اندرٌو یی

طلگرام نسخه غیررسمی و بدون فیلتر مسنجر پرطرفدار تلگرام برای دستگاه های اندرویدی است که از API های عمومی و رسمی نسخه اصلی برنامه برای اتصال به سرورها استفاده می‌کند و نسبت به نسخه اصلی تلگرام قابلیت‌های جذاب و بیشتری را در اختیار کابرانش قرار می‌دهد اما رابط کاربری آن تغییر چندانی نکرده است. تتلوگرام اصلی به دسance ایرانی ها توسعه داده شده است و به طور کامل از زبان فارperfit.

پس از فیلترشدن برنامy تلگرام در کشورمان ایران ، کاربراłuchów این پیام‌رسان مجبور به westu ترک آن با پkunglową آن بyłów تwestyی mniej اما برنامy‌های ماند تتلوگرام 2019 و هاتگرام توانسczną با داشتن فیلترشکن داخلی ، ک Twojej استقبال فراوان و متن باز (Open Source) بودن تلگرام باعث شده تا برنامyglłowie نویس Twojej در نتیجه این امر ، شاهد نسخه ه ای غیرسمی بسیاری ماند موبوگراole از برنامه نویسان مختفی] تتلوگرام یکی دیگر از نسخه های ایرانی و بدون فیلتر تلگرام است که علاوه بر امکانات نسخه اصلی برنامه، امکانات کاربردی و جذاب بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد و توانسته به واسطه پشتیبانی بسیارخوب و ویژگی‌های خاص خودش، در مدت کوتاهی محبوبیت بسیاری را در بین کاربران ایرانی بدسance بیاورد و از نظر تعداد کاربران حتی از پیام‌رسان‌های داخلی مfeگیاregیی پیشی ماregety. از جمله قابلیت‌های خاص این برنامه ، امکان برقراری تماس صوتی با دیگر کاربراlarność تyłów.

دقت داشته باشید که این برنامه تنها قابلیت نصب obie برروی سیستم عامل اندروید śl

مدت زیادی از فیلترینگ تلگرام اصلی گذشته است و نسخه‌های غیررسمی بسیاری آمده و رفته‌اند اما تعداد محدودی از آنها هستند که با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند و برای خود نامی دست و پا کرده‌اند؛ بدون شک تتلوگرام نامی است که تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها خواهد ماند زیرا کمتر نسخه پیشرفته و غیررسمی وجود دارد که توانایی به چالش کشیدن این پیام‌رسان را داشته باشد.

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار جالب و کاربردی تتلوگرام جدید، امکان جستجو و مشاهده محتوای تصویری، ویدئویی و متنی کانال‌های تلگرامی بدون عضویت در آنها است؛ یعنی دسترسی به تمامی پست‌های کانال‌های معروف بدون عضویت در آنها! همچنین این برنامy تمامی گفتگوهای شما را براس نوع آنها دسance بندی می‌کند که این امatr. این صفحه از سایت مینی روید برای دانلود تتلوگرام و دری Twojej

برخی از امکانات و ویژگی های تتلوگرام جدید 2023

امکان رمزگذاری بر روی برنامه و گفتگوهای خصوصی

دارای پروکسی سرورهای قدرتمند و سریع

دسته بندی گفتگوها براساس نوع آنها (مخاطبین، ربات‌ها، کانال‌ها و گروه‌ها)

امکان نمایش مخاطبین آنلاین و تغییرات مخاطبین

امکان بازگشت به گروه های معمولی بعد از ترک آنها

امکان ایجاد و ارسال نقاشی برای دیگر کاربران

امکان نمایش کسانی که شماره شما را دارند

دارای دانلود منیجر اختصاصی قدرتمند

Pokaż więcejPokaż mniej

What's new in the latest 9.4.2

Last updated on Feb 19, 2023
Minor bug fixes and improvements. Install or update to the newest version to check it out!

Stare wersje tatalogram

Superszybkie i bezpieczne pobieranie za pośrednictwem aplikacji APKPure

Jedno kliknięcie, aby zainstalować pliki XAPK/APK na Androidzie!

Pobierz APKPure